Jako aplikacja służę do wysyłania pieniędzy oraz dokonywania płatności za rachunki prosto ze smartfona, bezpośrednio z  karty płatniczej Mastercard lub VISA, również kredytowej. Płacić mną można poprzez skanowanie QR kodów lub wpisanie danych ręcznie. Dzięki mnie bierzesz udział w programach lojalnościowych oraz zarabiasz na zwrotach z kart kredytowych.
Hasam na telefonach z Androidem, od 6.0 wzwyż oraz na iPhone’ach, od iOS 11 wzwyż.
Rachunki i przekazy w Sprytnym Billu możesz opłacić na 2 sposoby: a) Poprzez skanowanie QR kodów. b) Poprzez ręczne wprowadzenie danych i stworzenie "szablonów". Transakcję potwierdzasz Odciskiem palca (Sprytnym PIN-em), kodem CVC2/CVV2 oraz kodem 3ds.
Jest to możliwość zapisania wystawcy w aplikacji. Chcąc przekazać pieniądze, opłacić fakturę, wystarczy je edytować i wprowadzić prawidłową kwotę do zapłaty lub prawidłową kwotę do wpłaty.
Telefon, Internet, kartę płatniczą… no i adres-email, co by się móc zarejestrować.
Jest to PIN – 4 cyfry – służący do odblokowania aplikacji, płatności oraz zmiany danych w aplikacji. Możesz go używać wymiennie z odciskiem palca.
Prowizja wynosi 0,4 zł oraz 0,85% wartości transakcji płatniczej brutto.
Aby podać kartę, podajesz w formularzu: numer karty, datę jej ważności oraz CVC2/CVV2.
Przyczyną może być błędna karta. Część kart płatniczych nie posiada możliwości obsługi transakcji zdalnych (tzw. MOTO). Aby dowiedzieć się czy Twoja karta posiada możliwość realizacji tego typu płatności, prosimy skontaktować się ze swoim bankiem. Innym powodem wyświetlenia tego komunikatu jest limit transakcji internetowych ustawiony na 0 zł. Zaloguj się do swojego konta bankowego i sprawdź swoje ustawienia.
Dzięki mnie masz możliwość płacenia za rachunki kartą płatniczą, w tym kredytową. To pozwala na udział w różnego rodzaju programach lojalnościowych, zwrotach organizowanych przez banki.
Realizacja płatności następuje następnego dnia roboczego po otrzymaniu środków pieniężnych przez dostawcę płatności. Czas zaksięgowania środków na rachunku odbiorcy może różnić się w zależności od banku prowadzącego rachunek odbiorcy.
O zaległe powiadomienia, musisz poprosić pisząc na bok@sprytnybill.pl.
Nie, tego typu płatności nie są realizowane.
W kwestiach działania aplikacji i przebiegu transakcji: BOK@sprytnybill.pl, a jak ot tak chcesz pogadać, to bill@sprytnybill.pl.